zondag 1 november 2009

I'm a mushroom, and what are you?

Allereerst misschien een beetje duidelijkheid scheppen over mijn blogtitel: Alhoewel ik het allerminst betwijfel dat het zeer interessante blogberichten zou opleveren, schrijf ik deze blog enkel en alleen onder 'invloed' van onze creatieve leerkracht Nederlands (want geef nu toe dat deze opdracht heel wat verschilt van wat we vorige jaren aan schrijfopdrachten hebben opgekregen) en niet van een of ander hallucinogene paddestoel. Nu dit is opgeklaard, zou ik jullie kunnen vertellen wat jullie van mijn blogje kunnen verwachten maar eerlijk gezegd ben ik daar zelf nog niet helemaal uit.

Mezelf kennende zal het waarschijnlijk een beetje onbenulligheid hier en wat onnozelheid daar zijn; met andere woorden filmpjes, muziek, boeken of een of andere tekst die ik ergens gevonden heb met mijn nederige mening onder (of boven).
Hierbij al een eerste filmpje waarmee ik onmiddellijk ook die infected mushroom verklaar:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten