dinsdag 10 november 2009

(Un)happy tree friends

Neen, niet de animatieserie op TMF, wel een filmpje dat ik een tijdje geleden (geheel toevallig)tegenkwam. Enkele dagen geleden moest ik er aan terugdenken en had ik gezegd dat ik het filmpje wel eens op mijn blog zou posten (weer wat inspiratie voor een nieuw blogbericht:D).
Volgend fragmentje gaat over een Indonesische man die langzaam maar zeker in een boom 'verandert' nadat hij in zijn tienerjaren zijn knie had verwond.
Waarschuwing: NIET VOOR GEVOELIGE KIJKERS!




PS: In verband met de mogelijkheid tot een operatie: Hij heeft ze ondergaan en is nu aan de betere hand (bij de 'related video's' vind je het filmpje terug waarin te zien is dat zijn situatie er aanzienlijk op verbeterd is. In die video wordt trouwens ook vermeld dat zijn transformatie te wijten zou zijn geweest aan een extreme vorm van het Humaan papillomavirus.)

1 opmerking:

  1. Dat zag er inderdaad meer uit als ver uitgegroeide wratten... Arme man.
    Naar het schijnt kan dat wel, zo van die 'lange' wratachtige dingen... :P Maar ik denk dat dat niet meer zoveel voorkomt. Ik heb een paar weken terug in Meneer Doktoor (een programma over de huisdokters in Belgiƫ, een paar decennia terug) dat er man was die ook van die wratten had, maar niet op zijn handen en voeten, maar op zijn... ahum.

    BeantwoordenVerwijderen