maandag 16 november 2009

Oh forget it!

Toen ik enkele jaren geleden op youtube aan het rondsnuisteren was kwam ik zeer toevallig op enkele clipjes van French and Saunders. Dit komische duo heeft al heel wat parodieën en sketches op haar naam staan en eerlijk gezegd lig ik nog steeds strijk van het lachen telkens ik ze bekijk. Daarom besloot ik dat het hoog tijd werd mijn blog met enkele van hun sketches te verrijken.

Allereerst twee sketches waar we ons allemaal in kunnen vinden, want geef nu toe wie van ons heeft één van de volgende zinnetjes nog nooit gebruikt(alhoewel ik betwijfel dat iemand ze ooit in het engels uitschreeuwde):




Of voor de 'The exorcist'- fans onder ons:


(De parodieën op 'Harry Potter' en 'Lord of the rings' vind ik persoonlijk ook erg goed maar die duren ongeveer een kleine 20 minuten en ik denk dat ik diegenen die niet voor dit soort humor zijn de voorbije tien minuten al genoeg heb gefolterd;). Voor de enkelen die (een van) beide parodieën toch graag zou zien, hierbij de links:
'Harry Potter and the secret Chamber Pot of Azerbaijan (part 1, de volgende delen staan bij de related videos):
http://www.youtube.com/watch?v=9onI92OxBHY&NR=1&feature=fvwp

'Lord of the Rings': http://www.youtube.com/watch?v=oCYbRUmzIb0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten